Dopklänning


Kommentarer
Postat av: Mona

Hej!
Vilken vacker dopklänning! Finns det möjlighet att få köpa ett kopierat mönster av klänningen? Jag väntar tvillingar till sommaren och behöver således ytterligare en virkad dopklänning(denna liknar den vi redan har)

Vänligen Mona

Svar: Absolut kan du få göra det :) för 50 kr + 6:- i frakt så kan jag skicka ett mönster åt dig maila mig bara dina adressuppgifter eller om du vill att jag mailar dig en kopia så går de lika bra och då blir det ju ingen fraktkostnad, säg bara till hur så svarar jag med mina kontouppgifter, efter att jag sett att pengarna kommit in så skickar jag iväg den direkt :) [email protected]
angelica

2013-04-27 @ 04:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0